??

Usch , jag vet inte om jag orkar blogga mer, får se hur d blir.

Men denna veckan har varit bra. 

Smidig, Smart, Kalasbra. 

Och och mickis har haft  mkt roligt i skolan!

i Onsdags skulle vi gå ut lite innan svenskan, så jag går ut o så kommer d en gumme me "blås" ( som blåser bort löv mm.) 

Precis när Mickis ska gå ut, så hon sa några väl valda ord.

Sen i går (jag klantig som alltid) Vi skulle öva på våran redovisnings sak, så hade hon skrivit upp svaren som kom jag på " aa jag kan ju bläddra upp dom,trodde dom stog på nästa sida.., men ack vad jag bedrog mig, där stog d massa religion, typ som att Jesus föddes år 0 å blabla", så Mickis börjar storgarva, o bara "asså Sandra, vet du vadd et står där?", jag bara "ömm, nää"så börjar vi båda garva bara för att jag är otroligt duktig..

Sen i går fredag, var man hos farmor o farfar, för att fira farmor som fyllde år.

Sen idag galopptränade jag, Trodde jag skulle dö, D är läskigt jobbigt.. o så ville ju inte lyssna på skänklen så slår till henne lätt med spöt, jo då då ska man bocka... -.- Prisilla Prislla Prisilla <33

På Tisdag åker Gucci i väg. får väl försöka hålla kontakten med söt :)

Bild som jag gjorde till minne av Sessans kära Nikado! <3

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0