Träning/Tävling

I går (fredags) tränade jag för Lasse gick jätte bra :D hoppad ca 1m ,  den så kom jag lite långt ut i en sväng, Lasse han bara "Nää, Grålle inte ut i skogen o köpa glass", så flinade han. Men träninge gick mkt bra. sen så åkte jag o Adi hem (sov över) vi flummade sönder på ICA, satt på Bamses saga med Britt-Erik jag trodde jag skulle dö, Ajsing Bajsing lilla katt du få ont i maagen, inte hitta på nått bus spring till farmors huus..kan inte sluta skratta.

Sen idag (lördag) tävlade jag i VSRK (Vaggerryd Skillingarys RidKlubb)

Gick super duper kanon bra :D felfri LD & LC, bara en till LC så, passa er här kommer jag medmitt kära BRS lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0