Kärt återseende

Idag var det ett mycket kärt återseende. Red min älskade Prisilla idag på banan. D gick helt ok eftersom d va 3 månader sedan sist.
Det känns som att jag inte fått tillbaka samma häst nästan, Inte alls lika fin som när jag lämnade henne men det får man väl ta när dom har gått på ridläger i 3 månader eller?
Hur som helst tyckte hon d var jätte jobbigt att jag skulle få ner i henne i form mm.
I Galoppen bara sprang hon i från allt arbete ist för att jobba, men hon blev helt ok på slutet faktiskt :)
Det kommer nog ta lite tid att få henne så fin som hon var när jag lämnade henne men det är alltid kul att ha något att jobba med :)
Åker till Lasse på onsdag och ska träna där hemma hos honoom, alltid lika trevligt att göra d :) Alla är så snälla och trevliga.
Snart ska man väl fixa sig och lägga sig, skola imon tyvärr...
Återkommer med en ny rapport i morgon kväll. ska även försöka ta lite bilder också :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0