Ursäkta...

Ursäkta att jag inte varit så dålig på att uppdatera bloggen under veckan.
Men har inte riktigt hunnit.. tyvärr..
Måndag red jag o Soffan ut iskogen. o Prisilla trampade på en orm så d sa splatt.. :P
Tisdag red jag Dressyr för Anna :)
Onsdag va jag hos Lasse o tränade alltid lika trevligt. (film kommer)
Hoppade inte så mkt/högt för att jag skulle träna på fredag (idag)  Film kommer
Men var jätte nöjd d var ju trots allt 3 månader sedan jag hopapde henne sist, så jag är kanon nöjd :)
Torsdag fick hon vila.
Fredag (idag) Hoppade för Lasse idag igen gick supre duper bra :) Fast surade ihop lite där ibörjan men jätte fin i slutet hoppade även lite lätt idag på 1m eller mer. Nu blir d ingen Lasse träning för i slutet av September eller början av oktober. Eftersom Lasse åker iväg till USA i 3-4 veckor och ska bedömma/märka hästar (Igen!) Gud vad tomt d kommer bli utan Lasse, Men jag får väl bita ihop och försöka klara mig mer på egen hand under dessa veckor med tävling och träning :)
Filmerna kommer upp senare men länkar dom då :)
Pussohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0