Åt Helvete...

Jag har kommit på mej själv att säga "Åt Helvete med *nån sak som jag irriterar mej över*"   T.ex Åt Helvete med Skorpan.. (störda lilla katt)   Hon ska gå runt och skrika o ha sej, blir galen på henne...    

Kan beträtta lite om hoppträningen i går, om nån vill veta?
Gick Super Kanon Bra! Prisilla va jätte duktig, hoppade  Serie med Oxer i mitten, Pizzil va jätte bra, nää bäst! :D synd att ingen kunde filma, Åt helvete med den jäkla filmkameran!  se där kom det igen!  Hade jätte bra sitis o så bara att Prisilla va lite mkt ställd i höger varv i svängen bara annars är d bra!  Sen hoppade vi bara Räcke o Oxer, Oxer gick Jätte bra men över räcket tyckte Eva att jag låste handen lite men va jätte bra! 



Ucsh i går va jag på dåligt humör skulle kunna dödat nån som Evve kanske märkete.. Sry gumman menade inte att va elak mot dig!


Älskade Prisilla du betyder Allt!  <33

Nu ska jag öva på Spanskan
                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0