Bloggen

Ursäkta att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid denna veckan, jag har haft så mkt annat så jag har inte hunnit blogga eller sitta vid datan nått alls typ, så denna veckan kommer att förbli BLOGGFRI då jag inte kmr att vara hema så mkt idag men ska försöka :D och så i mon åker jag typ halv 8 och kommer hem jag vet inte när, Men Göteborg här kommer jag! Jag ska kolla på världscupen i hoppning och Världscupen i fyrspann. Och gå på mässna, ojoj vad jag ska shoppa loss! Har mkt pengar att göra åt med + 300 i presentkort! Här kommer jag! Jag kommer att gå fram som en Bulldozer (haha) Men ska snart till stallet och hoppas att jag träffar några sköna människor som Sofie? Kanske, kanske inte. Sen kommer mamma med kameran vid 3 så jag ska fota lite, jag och evve har kommit överresn med en HEMLIG sak! tss. Och jag vill ju inte ha med kameran på tåget ( den kostar typ 5-6000 eller nått? ) så mamma tar med den sen när hon kommer, så stannar hon när jag fotar med den underbara kameran som även kommer att följa med till Göteborg i mon! :D kommer att ta mkt kort som kommer hamna både på bloggen och på bilddagboken. hihi!   Micke 22 grattis! 

 

                                       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0