Bloggfri..

Ursäkta att jag inte varit aktiv Måndag&Tisdag.. Men har absolut inte haft tid -.-  
Måndag var jag i stallet & Tisdag med,  Onsdag va jag på a6 med evve, köpte ett par solglasögon och jag och evve provade jeans i en evighet! :D  Hade 7-kamp i dag vi mot alla andra 7:or, vi vann allt.. en resa till  Arosfortert! :D  Erik har alltid en kolckren kommentar på lager, kan inte hjälpa att jag börjar gapskratta, Sry Erik.. ;P kan aldrig glömma din kommentarer. Saknar gamla klassen grymt mkt. Missade Gossip Girl, faan då :(  SofieB min idol för alltid, tack för d! <33 SofieD tack för en underbar måndag i stallet!    Orkar inte blogga mer i dag men på Söndag blir d Gbg Jippie! <33




Kommentarer
Postat av: sofie

Tss, jaa det var mys i måndags gumsan! :):*

2009-02-20 @ 19:55:01
URL: http://soofiied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0