Bloggfri?

Ursäkta men igår hade jag en "Bloggfri" Dag, jag orkade inte blogga i går förlåt. Men Prisilla va en Prinsessa i går, Hoppade gick kanon fiint, I dag gick det piss, det spökade överallt, Stegrade och kastade hela tiden, försökte jobba henne men hon var stel som jag vet inte vad och skulle inte göra som jag sa åt henne att göra. så jag orkade inte mer än 45 min. Mej jaja det går iallafall. Men snart om nån timma kommer Släkten o firar mej, Och så är det hockey i kväll med då. Sverige-Tjeckien
Jag tror det blir 4-2 till Svearike.   Jag kommer ihåg en sak som jag och Sofie snackade om i typ torsdags, Sandra: Jag känner mej som en färgpalett. Sofie:Men det är bra, färgglad ska man va, Säger hon som är klädd i svart.... Tack för allt roligt som vi har haft du och jag, Minnen som består.. <33   Hoppas ditt finger mår bättre <33


Puss

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, sötnos :D Tappade dock mitt plåster idag o råkade gå emot nått så det blödde som jag vet inte vad. Men mamma fick rycka in o agera sjukpersonal ;) Tss :)<3

2009-02-08 @ 19:42:01
URL: http://soofiied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0