Data...

Min data har seriösa problem, asså vad är det med den, filmen som finns här nedan var jätte bra kvalité på men sen nu, ska d va skiiit kavlité på den. ohh suck! -.- Asså den har sånna problem! Men nu orkar jag inte skriva om den mer! 

Var på konsert med "Bondeklassen" då, Let Me Entertain You. hette den, var sjukt mäktig över 350 pers i kören :O Så avslutade Simon med att sjunga Robbie Willams-Let Me Entertain You. Jag tror att gudarna har gett honom gåvan att han är sjukligt musikalisk, spelar piano, gitarr, trummor & sjunger. Lasse träningen gick mkt bra, är jätte nöjd ska träffa Lasse imon igen då. Blir stallet hela dan, först hjälpa Lasse med löshoppning o grejs sen Rida. ta in alla hästar, ge kraft. sen åka hem vid typ 6 eller nått.. Ska åka ut vid 9 imon ( :O ) så bloggar imon kväll då, och jag är beroende av Toni&Guy! :P Tss

Look at the stars, See how they shine for you, and all the things you do.

 

oxox

                                   

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0