Löshoppning

Löshoppningen för Lasse idag, gick jätte bra. Hade kul. Lasse är rolig (:  Jag stog o åt min macka så säger Lasse " Din lilla TJOCKIS,Grålle! "    Jag mumlar med macka i munen "ska du säga! Du åt ju nyss en toast!"  Till svar får jag att Lasse härmar mig..   Jag stälde mej även på hans långpisk, Lasse märker att d tar stopp o drar ännu mer tills jag tappar balansen, så säger han " Grålle du vet att du INTE får stå på min långpisk" Joo jag, vet men jag är busig!" Fniss.  Sen när jag hade stått där i 5h,så går jag o fixar Prisilla o rider henne i skogen, sen när jag kommer tillbax så säger Lasse " Men Grålle har du gått med hjälm på huvudet hela dan?"  "Ömh, jag tror d" svarar jag  "Jaa man får passa sig för hakspettarna dom är farliga idag!"  Fniss.. hahaha jätte roligt.. men Lasse är jätte snäll :)  Och jag får inte köpa en fux, brun elr svart, MÅSTE vara grå, för annars kan inte jag va Grålle mer säger Lasse :)   Håller typ på o bli sjuk, är jätte förkyld, vet inte om jag har feber...


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0