Måndag&Tisdag!

Måndag: Skolan tråkigt, hade huvudvärk mm tror d va pga att jag har sovit så lite..
Sen åkte jag ut till stallet och hjälpte Eva, va själv men Johanna o Annie hjälpte mej tack <3 Hoppade sen för Mailn gick bra, bara lite låst i handen i bland, men d kmr gå bort (:  Tisdag:  Skolan igen -.- Huvudvärk igen -.-  Åkte till stallet hjälpte Eva idag va jag inte själv tack JF ;) Sen lektion för Eva gick bra då med! Nu är det Onsdag ska snart till skolan -.-  Slutar halv 3 idag  woho!   Längtar till Fredag&Lördag! Fredag:Lasseträning Lördag: Löshoppning för Lasse (jag ska hjälpa till som alltid, om han slår mej slår jag han, tss)  Men ska byta om nu, Ring eller smsa om ni vill nått ;)
 oxox





Lägger upp bilden på Sofie o Toto för att dom är bäst! :)  Sofie så sjukt bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0