GG

GG är helt berondeframkallande, sitter och dreglar över det! Guuud så bra är det! 
Vet inte vad jad ska säga!? Cecily von Ziegesar är ett gini! 

Och när jag sitter och är helt VÄCK och kollar mitt kära Gossip Girl ser jag i fönsteret, ett stjärnfall :O

Jag blir helt paff o bara " Meeen Guuuud! Måste ju önska mig nåt!?" Och vad jag lnskar mej säger jag inte! haha!

Imon blir det skola igen. Tråååkigt! Men sen på kvällen blir d ridlektion för Malin <3 Roligt!  

På morronen/förmiddan var jag i stallet, så tänkte jag att jag kan klappa Tintin du smäller han till mej med mulen på näsan :/ Satan va ont d gjorde! Blev helt drogad d snörrade i huvudet och jag blev illamående, så ringde till mamma som säger att jag ska ta d lungt dricka lite och INTE va själv...så jag rider inye i dag, Bäbis får springa i ridhuset själv vilket är mkt uppskattat :) Jag leder henne runt lite så hon får värma upp,sen släpper jag henne så hon kan få springa själv, men då säger hon jag kan trava lite först? så travar hon runt några varv sen fattar hon galopp och bockar som en galning, såå gulligt! Sen när hon tycker att hon har sprungit mkt nog saktar hon av till trav och sen skritt som att hon skrittar av sig själv? sen kommer hon in till mig i mitten  och buffar på mig som hon försöker säga Visst var jag duktig nu? Hon är så söt! Sen fixade jag henne lite så, sen kom pappa så vi åkte till hans jobb en stund för att skriva ut lite saker (t.ex annonsen på en häst :D Vi åkte dit för att våran skrivare är pajj..  ) Sen åkte vi hem så jag övade lite på spanskan. O så har jag suttit i soffan och kollat på tv (MTV) Mamma bad mig baka Brownies så jag gjorde det, sen åt vi och jag kollade på GG och sen nu sitter man här. Men nu ska jag öva mer på Spanska Glosorna                                                                                             Oxox     

                    


Kommentarer
Postat av: Lisa

hejsan kompisen! jätte bra sida du har här:P ganska intresant att läsa( och det är ganska onödigt av mig att jämföra med min för den suger!alltså min då XD) jag hoppas att du har det bra nu....

xoxo Lisa :D tästa att titta in på min blogg med! = Bläää då XD

2009-02-17 @ 21:13:54
URL: http://lisasblogg.bloggsida.se
Postat av: Irene

JA du det är kul att se hur du skriver . Undra vad "de gamla" skulle säga. Hjälmen får du väl spara till ...Det evrkar ju som det var mycket presenter och en del bidrig vi ju med. Ja du ....man får vara arg i balnd men där jag är får man 2böter2 om man svör dvs talmannen säger till inför alla andra...

2009-02-18 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0