Sportlovsmåndag

Godmorgon bloggläsare, Jag kände att jag var väldigt nyttig till frukost, en halv semla!  haha, sen åkte man till stallet, red ut med Lusth, när vi gick var vi torra när vi kom hem var vi som två snömonster på häst! Sen bar d av till Ellen Kvällen, gick till henne på 13min! ( :O ) Ellen o Evve Sa: aa vi kmr o möter dej, när jag är nästan hemma ser jag två små figurer på varsin häst och en schäfer (Ellen på Lovely, Evve på Diana "Dinizzz" och Ellen höll oxå Kajsa, som hon hade lite problem med...) Så fort  jag kmr fram, säger Ellen: Snälla Sandra ta Kajsa hon är så stark..  Sandra: aa visst, så tar Kajsa o försöker gå lungt o stilla när Ellen o Evve dundrar för bi i full galopp, Kajsa drar nästa omkull mej, men lysckas hålla balansen, Blir sur på henne o säger att hon ska sätta sej ner, och lägga sej och stanna där tills jag säger till, vilket hon gjorde ( MKT förvånad, Kanske borde bli nya Cezar :P ) Sen, gick jag o lämnade Kajsa när vi kom hem. Sen satte vi på tolkgrejjorna på Lovely, och gasa runt, flög av en gång in kurva:S ( Evve har detta på film, onda lilla flicka) Sedan tolkade vi Diana med gick bra men mktmktmkt pigg! men var mkt kul. Sen hem till Evve o kolla på LÖSVIKT med Robert Gustavsson, haha har nog aldrig skrattat så mkt, " Jaa nu i veckan var det en man som körde på sin per-mobil på E4:an, han togs av polisens hastighets kamera, han körde i 6 km/h och fick 2800kr av polisen. Denna man skulle till ett ålderdomshem och väntar så som indianerna på sina själar när dom har färdats i en mkt hög hastighet, men hans själ var redan där. Asså förlåt men den går inte att förklara MÅSTE se den. !  Och nu sitter jag här och försöker sammanfatta min dag, inte för jag vet om det går så bra (:  Tack för en lyckad dag, imon blir de Bio med dessa tjejor vi ska se "I Taket Lyser Stjärnorna" Hoppas d blir bra! 



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0