(:

Japp då har man varit på bio då, mkt bra film: Bröllopsduellen. Rekomenderas varmt!  Sedan när vi var på väg hem säger mamma:" A, vi ska lämna datan till Anderas imorron så ska han fixa den!" Sandra:" Jaa, Prisa Gud!" Mamma:" A du sa ju att du skulle vilja träna Dressyr för Johanna, Jag pratade med Gittan idag och hon sa att det kan dom nog lösa!" Sandra: Dubbel HURRA!" Asså deras familj måste ju vara helt bäst! Gittan: Får låna Systemkamera och hundar av henne (träna/tävla Agilty) kan även otroligt mkt om hästar (:  (Tar "barnen" i åldersordning) Johanna: Underbart snäll, mkt duktig med hästar, mktmktmkt duktig Dressyr ryttare och mkt bra dressyr tränare. Andreas: Mkt bra på data och spanksa, vet inte så mkt mer?   Robin: När mamma väntade mej sa hon till Robin som typ var 8 "aa, om jag får en flicka så ska ni gitfa er!" (hahaha) Så när mamma fick mej blev han jätte rädd. Stackrn. Vet typ att han är elektriker nu, mer vet jag inte. Men jag vet att alla är Underbart Snälla!
// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0