God Jävla Morgon!


God jävla morgon, Det är så typiskt, att när man har sovmorron så kan man inte sova!
Nu får jag nöja mig med lalptopen pga att den andra är virus smittade, jag satt vid den i går så kom det upp massa om att din data är smittad blabla, så jag körde ett virusprogram, visade inget vad jag kunde se,sedan efter det så skulle jag klicka på nått på skrivbordet (musik tror jag det var) i stället för min fina bild på Sofie och Nikado så är det svart och så blinkar det och står WARNING! The Trojan Horse see you! Be careful your personal information can fall in "theirs hands" Jag bara hjääääääälp! Faaan, helvetes jävla skit! Akutringer till pappa som är på väg säger typ rör inte datan, så när han kommer hem gör en JÄTTE virus sökning på hela datan, men typ utan resultat. :( Men vi ska typ fixa det, prata med några datanördar på stan elr nått, man behövde ett spec. program för att ta bort det. vi ska fixa det!  Prisilla underbara häst, tog den bilden i går, tkr att det blev bra osv, men Prisillan blir ALLTID bra på bilder (: Sen blir det bio i kväll med Evve <33
//  S

Kommentarer
Postat av: Idaa^^

Fiin blogg Sandra:D x)

2009-01-25 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0