Skola

Idag:
Skola
Läxor
Blogg
Skola idag då mkt tråkigt som VANLIGT.
Höll typ på att somna på Svenskan, men bilden av Tuppen fick mej att vakna, Usch! Tuppilli Upp ;) Men Hallå, tänk om man aldrig kan spela hockey igen? Men vi gick i genom ordklasser, inte konstigt att man håller på att somna?
Jag och Mickis hade mkt mkt roligt iaf så roligt har jag inte haft på länge (: Vi skulle använda ord böcker, Mickis slår upp ordet  TÖNT, och säger " Ordet tönt är ett ord för någon som är löjlig". Sandra: "Vaaa? Tönt på T-Centralen?" Asså  min hösel är inte den bästa :P  Sen jobbar vi med nått papper med ordklasser (man skulle ändra ändelsen eller vad det nu heter) Så var det ordet KNUTIT så skriver Mickis Knytit, mkt bra svenska :) Sedan börjar vi och sjunga: " I Allt Som Lyser Eller Låter Finns Ett Batteri Som Ska Lämnas Åter!" Och flummar sönder, men den lektionen är jätte jobbig (70 min).. Sen hittar Mickis en JÄTTE spännande bok, Den Röda Vägen heter den omslag: Helt rött? Mkt spännade :P Sen när jag gick hem avled mitt knä! Gör så jävla ont!    Uppdaterar nog sen, Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0