Klacken <33


Min favvoledare med trumpinnarna! MKT skön snubbe. Fick lite "ryck" i går
skrek till några tjejer "Ni ska fan inte stå o tugga tuggummi!, Om ni INTE
skriker kan ni gå hem!" jag själv står i flinar på o skriker, står typ brevid han
jag kan röra trumman om jag vill. Men seriöst, han är jätte snäll men blir
inte så gla´ om alla inte hjälper till. Han har även en svart keps, Edde stog
o trummade så skulle han ta sin keps, så ville Edde ha den, så börjar dom
käfta om det (mkt oväntat -.-) Så kmr en tredje o säger men ge Eddie kepsen
då, Håll käftenfår han till svar, men ger ändå Edde kepsen. Vi hade ett jävla
tryck i går med då! "Vi Älskar Hv Blå, Tillsammans Ska Vi Kämpa På! Krossa
LHC! För Vi Älskar Hv! Så samma visa igen! Fick även med sitt. Vad kan man
säga? Vi äger! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0