I´ve a chance in a life time.. :)

Det känns som att jag har fått en chans som
man får en gång i livet, skicka ett mail om du
undrar vad .. :)
([email protected])
Har hant mkt på sista tiden, vet inte riktigt vad
jag ska börja..
Har ju varit i en svacka ett väldigt bra tag nu,
så djup att d känns som att jag aldrig kommer
ur den, jag skulle komma upp ur den när d skulle
börja snöa i helvetet när jag kommer upp där ur,
och det har väl förmodligen börjat göra det oxå :)
Tack mina änglar :D
Prisilla går bättre och bättre tack vare er alla :)
Lasse kommer på fredag så ska träna då ,
sen på lördag blir d löshoppning igen, Flyinge
vi kmr äga er säger jag bara ! (A)
Men kommer bli kul, var ju ett tag sen då :D
Sen på söndag är det en liten CR hemma,
funderar på vad jag ska hoppa 90-1m 95-1m,
vet faktiskt inte får se, kollar med Lasse vad han
tkr med :D
Känns som jag inte tävlat på en evighet
fast jag kom ju 3:a i KM:et, hon blev lite stark
i omhoppningen o drog o jag orkade inte hålla
imot, så rev vi, men är jätte nöjd hon hoppade
jätte fint :)
Orkar inte skriva mer nu .
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0