Ojj då..

Ett uttryck som jag använder ganska ofta
Jag har inte bloggat på ett tag för att jag
helt glömt att den finns, jaja nya tag,
D känns just nu som att man rapporterar
från en SNÖDRIVA, men d är till att bita
ihop antar jag.
Just d jag, nytt år nya möjligheter,
Ett år som kommer framför oss
fullspäckat med tävlingar cuper och lag
tävlingar.  D känns som att d kmr till att bli
en hektisk vår för våran del, mkt flängade och
farande lär d väl bli :)
Åker i väg snart då :)
Träningen ligger lite lågt nu, inte mkt hopp
men desto mera dressyr och galoppträning,
Inte jätte kul men vad gör man, Jag skulle
absolut inte kunna leva utan ridhuset nu,
tack så mkt för att det finns. Kmr nog fortsätta
att rapportera från denna snödriva.
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0